Promocja turystyki religijnej na arenie międzynarodowej - kampania realizowana w 2012 i 2013 roku w ramach projektu: „Promocja oferty turystyki religijnej Małopolski na arenie międzynarodowej” MRPO 2007 – 2013. Partnerami kampanii było Województwo Małopolskie i Miasto Kraków.
Działania promocyjne w 2013 roku:
- Dystrybucja katalogów i mapy turystycznej, prezentujących obiekty i miejsca kultu religijnego w Małopolsce (6 wersji językowych: polska, angielska, włoska, hiszpańska, francuska i portugalska).
- Dystrybucja materiałów informacyjno – promocyjnych.
- Organizacja w kwietniu 2013 r. we Włoszech (w Mediolanie) spotkań branżowych typu workshop adresowanych do branży turystycznej oraz organizatorów wyjazdów religijnych i pielgrzymek.
- Uruchomienie portalu internetowego prezentującego ofertę religijną Małopolski www.sacrum.vistmalopolska.pl. (w 6 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, włoskiej, hiszpańskiej, francuskiej i portugalskiej).
- Organizacja w dniach 4–25 sierpnia 2013 r. akcji promocyjnej Krakowa i Małopolski w głównych centrach religijnych Europy (Wiedeń, Loreto, Fatima, Santiago de Compostela, Lisieux) z wykorzystaniem Mobilnego Muzeum Jana Pawła II.
- Przygotowanie oraz emisja w kanale Discovery we Włoszech i w Hiszpanii filmu pt. „Śladami Jana Pawła II” (25 emisji we Włoszech i 28 emisji w Hiszpanii).
- Organizacja w październiku 2013 r. w Krakowie międzynarodowej konferencji naukowo – branżowej poświęconej turystyce religijnej pn. „Turystyka religijna jako element integracji kulturowej”.